معمولا قابهای خوش آب و رنگ کارگردان در این فضا و همچنین به تصویر کشیدن بخشهایی از آداب و رسوم مردمان ساکن در این منطقه از کشور، آوردههایی است که کار کردن در این منطقه برای گیلدخت داشته است.
همچنین پارچههای پر چین و رنگ رختهای بانوان قصه که نشانی از پوشش زنان روستایی گیلان در آن سالها دارد خود به شخصیتی در طول داستان تبدیل شده است که کارکرد دارد و صرفا جنبه تزئینی به خود نمیگیرد.
قابهایی که مجید اسماعیلی برای هر پلان از این سریال بهویژه در جنگلهای گیلان بسته است هوشمندانه عناصر طبیعی را کنار شخصیتهای قصه قرار داده و از هر کدام بهینه برای میزانسنهای بهتر بهره برده است.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
روایتی تر و تازه از جشن ولایت مولا علی(ع) در خانه محمدرضا طالقانی، پیشکسوت کُشتی
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با جام جم آنلاین مطرح شد