معمولا قابهای خوش آب و رنگ کارگردان در این فضا و همچنین به تصویر کشیدن بخشهایی از آداب و رسوم مردمان ساکن در این منطقه از کشور، آوردههایی است که کار کردن در این منطقه برای گیلدخت داشته است.
همچنین پارچههای پر چین و رنگ رختهای بانوان قصه که نشانی از پوشش زنان روستایی گیلان در آن سالها دارد خود به شخصیتی در طول داستان تبدیل شده است که کارکرد دارد و صرفا جنبه تزئینی به خود نمیگیرد.
قابهایی که مجید اسماعیلی برای هر پلان از این سریال بهویژه در جنگلهای گیلان بسته است هوشمندانه عناصر طبیعی را کنار شخصیتهای قصه قرار داده و از هر کدام بهینه برای میزانسنهای بهتر بهره برده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفت و گو با دکتر محمدهادی همایون روند«ظهور» را از آغاز تاریخ تا بازه کنونی بررسی کرده ایم
عزیز حسنویچ، مفتی اعظم کرواسی در گفتوگو با «جامجم»مطرح کرد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد